Good One PR to agencja strategicznego zarządzania komunikacją. Za cel stawiamy sobie satysfakcję klienta, który powinen być zadowolony nie tylko z efektów naszej pracy, ale i sposobu rozliczeń. Ponosimy pełną odpowiedzialność za efekty naszej pracy oraz jej wpływ na wizerunek i rezultaty finansowe naszych klientów. Wierzymy, że działania z zakresu budowania relacji i dbania o wizerunek firmy mają w dłuższej perspektywie wpływ na jej wyniki biznesowe. Miarę sukcesu wielu agencji ocenia się w oparciu o takie wskaźniki, jak ekwiwalent reklamowy publikacji, niestety zapominając przy tym o celach biznesowych klienta. Good One PR realizuje dla naszch partnerów strategię wizerunkową, zawsze wychodząc naprzeciw ich indywidualnym potrzebom.

Poza monitoringiem mediów, analizujemy również wpływ naszych działań na cele biznesowe klientów, takie jak: poprawa wyników sprzedażowych, wzrost liczby zapytań biznesowych i zainteresowania inwestorów, obecność na imprezach branżowych – czyli cele, które wpływają bezpośrednio na dalszy kierunek działań z zakresu public relations.

Prowadzimy działania w obszarze strategicznego public relations. Jesteśmy świadomi, jaką siłą jest komunikacja i jak  zróżnicowany może mieć wpływ na zachowania odbiorców. Będąc ekspertami w obszarach: public relations, marketingu i Internetu, orientujemy się, co grupa docelowa naszego klienta czyta, ogląda, o czym mówi i czego słucha. Co więcej - wiemy, jak do niej dotrzeć!

Strategiczne public relations w rozumieniu Good One PR to indywidualne i kompleksowe podejście do każdego projektu. Podejście uwzględniające takie elementy, jak:

  • poznanie potrzeb, celów wizerunkowych i biznesowych klienta,
  • poznanie otoczenia biznesowego klienta oraz jego grupy docelowej,
  • odpowiedni dobór kanałów i narzędzi komunikacyjnych,
  • audyt mediów/środowiska klienta,
  • przygotowanie materiałów do pracy z mediami i klientem,
  • monitoring mediów i jego analiza,
  • kreowanie dobrych pomysłów spełniających cele komunikacyjne i biznesowe,
  • profesjonalne zarządzanie komunikacją i relacjami,
  • budowanie stałych i trwałych relacji z odbiorcami,
  • dostarczanie klientowi usług na satysfakcjonującym poziomie,
  • raportowanie wyników agencji.

Nasza agencja public relations działa w obszarach: media relations, brand PR (PR produktowy), e-PR, odpowiedzialność społeczna biznesu (CSR), social media, media monitoring, employer branding, PR korporacyjny.